Shop Mobile More Submit  Join Login
RA - Scarf by Xentralus RA - Scarf by Xentralus
Romantically Apocalyptic

--------------------------------------------

RA by ---> :iconalexiuss:
Original homepage ---> [link]

--------------------------------------------

Thanks for the translation ---> :iconeskaar:

--------------------------------------------

I'm sorry I haven't posted any new pics lately. This little comic has been lying around on my pc for around 3 weeks now as well. I either didn't have enough time or due to health problems not the desire to finish anything. But now it's done.

Hope you like it ♥
Add a Comment:
 
:iconshinyaquablueribbon:
ShinyAquaBlueRibbon Featured By Owner Apr 23, 2012  Student General Artist
LOL XD Present for you, Snippy!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
:iconalianna013:
Alianna013 Featured By Owner Apr 15, 2012  Student General Artist
Hahahahaha XD So funny.
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks :D
Reply
:iconalianna013:
Alianna013 Featured By Owner Apr 15, 2012  Student General Artist
Your Welcome. :3
Reply
:iconviktocha:
Viktocha Featured By Owner Apr 15, 2012
"HE"!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????,,,
zee captain is female for goodness sake!!!!!!!!!!!!!!!!!

i love it btw really :love:

but zee captain is FEMALE!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
No one knows Captains real sex. Except for alexiuss...

Thanks.
Reply
:icontemarcia:
temarcia Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Writer
That was better then the Issue 83. : D
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks lol xD
Reply
:icontemarcia:
temarcia Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Writer
You're welcome. : D
Reply
:iconvaryagofmiklagaard:
VaryagOfMiklagaard Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Artist
Captin had Cancer once. He then beat it to death.
And then turned it into a SIMPLY FAAAAAAAAABOLOUS scarf!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yay :D
Reply
:iconnorimori:
NoriMori Featured By Owner Apr 15, 2012
Lololololol!!!

Panel four — it rhymes! XD

I didn't even notice the hole in his shirt until panel nine! XD Nice abs, Snippy!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol thanks xD
Reply
:icontoeki:
toeki Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist General Artist
ich mags. besonders cool finde ich das snippys shirt immernoch ein loch hat..ich hab mich im original ein bisschen gewundert dass lifealope auch klamotten repariert ;)
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ich habe es im neuen Kapi auf den Schatten geschoben :D
Richtig merkwürdig war dann aber, dass auch Pilots Maske ganz war, bei der eigentlich das linke Glas ein Loch hatte.
Reply
:iconsol4rplexus:
Sol4rpleXus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Writer
Omg this soooo missed out in the Story! :XD: He should really add it...
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you xD
Reply
:iconeskaar:
Eskaar Featured By Owner Apr 15, 2012
Juhu! Es ist fertig! o/
Ein wundervoller Comic.^^ Ich mag die staubige Atmosphäre, die du desöfteren einbaust (dieser Nebel am unteren Bildrand^^), aber das habe ich glaub ich schon gesagt.^^
Großartige Arbeit!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Danke. Lag ja auch lange genug rum lol
Reply
:iconchesterpalm:
ChesterPalm Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Interface Designer
I Knew It! I just know there's gonna be something about that cancer scarf! XD
good one ;)
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :D
Reply
:iconmadjesters1:
MadJesters1 Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Filmographer
Jester: My scarf is better. Sure it doesn't bite others but it's nice and warm :3
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol :D
Reply
:iconmadjesters1:
MadJesters1 Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Filmographer
LOL!! LOVE THIS!! XD Lovely comic page. I just love the new powers of Captain's scarf! XD
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! xD
Reply
:iconmadjesters1:
MadJesters1 Featured By Owner Apr 15, 2012  Student Filmographer
you are welcome :D
Reply
:iconapocalypticaya:
ApocalypticAya Featured By Owner Apr 14, 2012  Student Digital Artist
Pfft XD.
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconr00-ha-ha:
R00-ha-ha Featured By Owner Apr 14, 2012  Student General Artist
My favorite panel is the one where Snippy is getting slammed. LOL.
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks :D
Reply
:iconr00-ha-ha:
R00-ha-ha Featured By Owner Apr 15, 2012  Student General Artist
No problem, hahaha
Reply
:iconsanchaysquirrel:
SanchaySquirrel Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
All I have to say is "Yes."
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks :)
Reply
:iconeight0fhearts:
eight0fhearts Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Writer
:D Poor Snippy.

Very nice work, I love the motions.
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :3
Reply
:iconcossettemirage:
CossetteMirage Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Photographer
Me likes! :D

Endlich ist das Bild fertig geworden... und es ist mal wieder Klasse. Der Chibi Snippy ist toll geworden. Wie eigentlich alles vom Bild - eher Doujinshi. Hach... ich mag deine Bilder einfach. :)

...& während Captain einen Garten auf dem Kopf hat, habe ich als Stroh und Heu Deko. Höhö... x)

Liebste Grüße!
Reply
:iconxentralus:
Xentralus Featured By Owner Apr 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol danke :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 14, 2012
Image Size
4.1 MB
Resolution
800×5124
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,041
Favourites
110 (who?)
Comments
38
Downloads
31
×